Descargar gratis HERE WE ARE:NOTES FOR LIVING ON PLANET EARTH libro en pdf

• Autor OLIVER JEFFERS , 2017
  • Categoria Infantil
  • Editorial HARPERCOLLINS PUB.

Toda la biografia de OLIVER JEFFERS , 2017

(Australia, 1977) Se dio a conocer como un joven artista contemporáneo con varias exposiciones en Belfast entre 1995 y 1998.

Por esta época, Oliver también comenzó a ilustrar portadas de libros para editoriales locales.

Entre 1999 y 2000, Oliver viajó por toda América y Australia, y se estableció en Sydney por un tiempo para trabajar como ilustrador y pintor independiente.

En 2004, su libro How to Catch a Star, que el Fondo de Cultura Económica ha lanzado en el mercado español la semana anterior, fue publicado por HarperCollins Children's books.

Tras el éxito internacional de este título, Oliver hizo Lost and Found, que fue otro éxito de ventas y aclamado por la crítica; este libro ganó el premio Nestlé Children's Book Gold Award en 2005.

Sinopsis completa y descripción del libro ebookHERE WE ARE:NOTES FOR LIVING ON PLANET EARTH

1 New York Times Bestseller and #1 TIME Best Book of the Year 2017!

Lost and Found's award-winning picture book creator Oliver Jeffers' exquisite and engaging new book.

Well, hello. And welcome to this planet.

We call it Earth.

Our world can be a bewildering place, especially if you've just arrived.

Your head will be filled with questions, so let's explore what our planet does and how we live on it.

From earth and sky to people and time, these notes can be your guide and begin your journey.

And you'll find out a lot of things for yourself.

Just remember to leave notes for everyone else....

Some things about our planet are quite complicated, but things can also be simple: you just have to be nice.

Here we are is Oliver Jeffers' new and honest book.

We're glad you found it.

"An optimistic snapshot of contemporary life, this sincere embrace of a book should become a classic" The Guardian

El pdf HERE WE ARE:NOTES FOR LIVING ON PLANET EARTH en español que trata sobre Infantil tiene 48 paginas, distribuido por la editoral HARPERCOLLINS PUB., escritas por el escritor OLIVER JEFFERS , 2017

HERE WE ARE:NOTES FOR LIVING ON PLANET EARTH Descargar